Fynd!!

Någonting som jag enligt mig själv och mina kära vänner är duktig på så är det att fynda! :)
Och när jag "tjänar" som man alltid gör på fynd, infinner sig en enrom lyckokänsla!! Här har min fina sambo C ibland lite annorlunda åsikt än mig gällane själva "tjänandet".. ;)
C är en fantastisk man på många sätt, och ett sätt som jag älskar är att han också gillar att shoppa. Dock lite minde än jag. Enda stället som han ibland får lite panik på är Ikea. Då ska vi bara titta på det som vi pratat om innan vi åkte dit, så lite avvikelser som möjligt! :) Jag tror att det är ett vanligt fenomen bland män i allmänhet.
 
Nu blev det lite sidospår jag skulle ju berätta om mina fynd idag...
 
Mamma, jag, N & S körde bort till Modehuset en sväng idag.  I en affär hade de idag halvareapriset = me like!! :)
Jag handlade följande:
 
två svarta capribyxor (varför två svarta, jo för de var inte lika i modellen ett par har dragkedja på benet och det andra paret har snörning. Och jag kunde inte välja)
ett par vita capribyxor
en svart klänning
korallfärgad tröja
jacka
svart kjol
beige omlotttröja
12 par strumpor
Och detta till de förnämliga priset av 962 kr, det kallar jag FYND!!!
 
Jag tog kort på fyndet med mobilen, men jag kan inte logga in via telefonen den säger bara fel vid inloggning försök igen?? Camilla har du ngt tips?
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Camilla

Ja blogg.se har haft lite strul med sin app senaste veckorna och då brukar man få det felmeddelandet när man försöker logga in. Jag testade och jag kan logga in så kanske är nåt tillfälligt. Kan du inte lägga in bilden via datorn istället till det funkar? Skoj med din blogg och nice med så mkt fynd! Jag tycker också du tjääääänat :) kram

Svar: Tack Camilla, då vet jag, får testa sen igen. Visst tjäääänade jag mycket idag!! ;)) kramis
viibacken.blogg.se

2012-08-07 @ 20:15:08
URL: http://coquina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0