Torsdag nej det är ju...

FREDAG!!
Tjooohoo vad härligt!
Jag var tvungen att fråga min kära vän Gården Anna, vilken dag det var idag, är helt dagvill nurförtiden..
Gården Anna heter givetvis inte så, men jag har många fina Annor i mitt liv och detta är för att veta vilken Anna som jag menar!

Vad har hänt idag, lämnat på dagis, ammat, tvättat, sorterat strumplådan, behövdes verkligen! En fråga: Vart tar den andra strumpan vägen?? Finns det en strumptjuv nånstans eller är det någon i mitt hus som har strumpfetsich,(vet ej hur det stavas) och stjäl strumpor från tvättstugan!?? För hur kan det saknas så många strumpor??
Så nu är det fräscht bland strumpor och sockor..Och de nyinköpt ligger där så fina..
Dammat och dammsugit, ammat, ätit lunch..druckit kaffe, planerat kvällsmat, duschat, ammat och nu dags att hämta på dagis. och vad händer då??? jo hela himlen öppnar sig och det öser ner, precis som igår vid hämtning!! Jag säger som Helen TYPISKT!!! ;-)
Trevlig helg på er!!

Kommentarer
Postat av: Grönan

Min första blogg som jag ska följa, roligt att se bilder på tjejerna och höra hur ni har det!

Svar: Vad glad jag blir Grönan!! :) Jag lovar ska göra mitt bästa med rättstavningen... ;) du som skulle blivit svenska fröken. ;) Hör av mig snart om lunch, vill höra allt om sommaren! Kramar
viibacken.blogg.se

2012-08-17 @ 19:01:03
Postat av: Grönan

"Svenskafrökengenen" är i dvala när texten är full av glädje, som här! Det är annat på jobbet när texten är full med ord som mitigrera 37 ggr : ) Då är det enda roliga att vara svenska lärare :)

2012-08-18 @ 09:59:49
Postat av: Helen

Typiskt = gillar ;)) Kram på dig!!

2012-08-20 @ 16:05:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0