Sjuka....

Det var ett tag sen jag skrev men vi har varit sjuka sen dess. Olika former av sjukdomar,vanliga Svensson sjukdomar och sen har C har givetvis kört på ovanliga sjukdomar som är en specialitet från hans sida.
(Ibland har jag en förmåga att skoja om saker när jag är rädd eller orolig, känns lite lättare att hantera då)
Har varit väldigt tuffa dagar och är det fortfarande, innan alla prover undersökningar och utredningar är klara. Det kanske inte är något men den där läkaren skrämde upp oss rejält.. Väldigt opsykologisk och konstigt att slänga hemska sjukdomar i ansiktet på oss, sen säga gå nu inte hem och oroa er och tänk på det här!
Närå, vi lovar!! Idiot!!
C har gått till jobbet idag vilket är skönt, så får han annat att tänka på. Jag har Selma så jag har fullt upp, och när hon sover eller leker så försöker jag att fixa inför advent. Men lusten har lite försvunnit.
Idag ligger snön vit och fin över Sthlm och det var en lycklig Nellie som tittade ut genom fönstret imorse, och konstaterade att äntligen har snön kommit!



Kommentarer
Postat av: Sofie.A

Det är för jäkligt att någon i den positionen ska slänga ur sig sådana konstigheter. Det är ju inte första gången det händer er heller. Hoppas att han mår lite bättre nu och att prover och undersökningar går fint så ni kan kasta dem i ansiktet på den klumpiga läkaren. Vi tänker på er! Kram

Svar: Tack Sofie, det värmer! Kramar till hela fina familjen
viibacken.blogg.se

2012-11-29 @ 11:15:02
URL: http://solfia.wordpress.com
Postat av: Grönan

Hoppas verkligen att det inte är något allvarligt! Det räcker med vanliga Svensson sjukdomar tycker jag, det är tillräckligt för en barnfamilj. Skönt att kunna läsa att C gått till jobbet, hoppas att det går åt rätt håll. Kram vi ses snart!

Svar: Tack Camilla! Vi vet inte än, får avvakta prover och fler undersökningar. Jag berättar när vi träffas. Längtar till julbordet nu, ska bli så kul att träffa er alla. Kramar
viibacken.blogg.se

2012-11-29 @ 17:59:48
Postat av: Frida P

Nej men fy vad jobbigt! :-( Hoppas han inte åkt på någon ovanlig sjukdom och att han är på bättringsväg snart. Skönt som sagt att han är på jobbet :-)! Ta hand om er så ses vi nästa fredag :-D! Kram på dig

Svar: Tack Fridisen! Vi ses på fredag! Kramar
viibacken.blogg.se

2012-11-30 @ 08:21:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0