Förlååååt!

Att jag inte har bloggat men tiden har inte räckt till, och helt ärligt så har inte lusten att blogga riktigt infunnit sig heller.
 
Så vad har nu hänt sen sist? Inte mycket tänker jag först men så börjar jag att kolla på korten i telefonen och kameran och ganska mycket har hänt. Kan inte skriva om allt så jag kommer att visa lite kort och skriva kommentarer.
 
Det viktigaste av allt var att lilla fina Naomi föddes! <3
 
 
 
Mormor var här och myste & busade.
En otroligt ovärderlig hjälp och avlastning för mig i vardagen.
Tack fina mamma!
 
 
 
Nellie och mormor bakade världens godaste äppelkaka
 
 
Det har tagits dagiskort!
Vår stora fina tjej! <3
 
 
Mormor var barnvakt så vi kunde gå på inflyttningsfest
Obs! Det är bilderna som är suddiga inte vi ;-)
Nåja lite kanske... 
 
 
Vi var på Underbara barnmässan
Där våra vänner visade upp sitt energibolag Anova
 
Nellie & gudmor Camilla som har en liten bebis i magen <3
 
 
 
Badbrudar
 
Vår fina lilltjej sitter så fint nu
 
 
 
Mormor, moster Annelie, Nellie, Selma och jag bilade ner till Kalmar
 
 
 
Så nu får det räcka, för nu ska jag och min fina äldsta dotter rita spöken, häxor och pumpor. Måste göra det lite spookey tills pappa kommer hem!
BUUUUU på er
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: mormor

får man säja (när man är partisk) att ungarna är söta som socker....hoppas det blev mycké bus igår
kramar i massor

Svar: Ja, det får man som mormor! :)Puss på dig
viibacken.blogg.se

2012-11-01 @ 08:45:49
Postat av: Fia

Men, kan det varit dig och Nellie jag såg på stan? Jag var sjukt stressad och vi kan ha mötts i snurrdörrarna från kvasten? Efteråt kom jag på att var inte det där Tina , eller nä, måste varit nån som var lik henne!

Men nu läser jag att ni varit hemma så då kanske det var ni?!?

Svar: Ja, det kan nog ha varit Nellie och jag för vi gick igenom kvasten och ut genom svängdörrarna. TYPISKT att vi inte sågs! :( Men snart är det jul, då är vi hemma ända tills den 29/12, så då kommer vi och våldgästar er! ;) Det brukar vara galet runt jul när vi ska åka runt till alla, vi får boka in en kväll så det blir av. Vi vill ju träffa ER! :)
Kramar i massor till dig och familjen
ps hoppas att du mår bättre snart
viibacken.blogg.se

2012-11-04 @ 11:25:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0