Idag fyller världens bästa mamma & mormor år!

Min mamma är en fantastisk mamma och mormor som alltid ställer upp för oss. Vet inte hur många gånger mamma bara har släppt allt och satt sig på flyget för att hjälpa oss. Jag är evigt tacksam för all hjälp genom åren, både när det gällt hjälp i sorg eller glädje. Tack mamma för att du alltid finns där för oss. Du är underbar.
Vi älskar dig!
 
 
 
 
 
 
 
 
Nu kanske min pappa blir lite sur, men jag måste bara visa vad han gjorde för min mamma idag på hennes födelsedag. Mina föräldrar har varit gifta i 48 år!! När mamma skulle äta frukost låg detta på köksbordet.Pappa hade plockat en ros och skrev denna fina lapp till sin älskade fru. Hur många män skulle göra detta, och att han fortfarande gör det efter alla dessa år, helt fantastiskt. Det är nog många män som skulle lära sig ett och annat av min kära far när det gäller uppvaktning! Stolt över dig pappsen.
 
 
 
 
Mina fina föräldrar
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Fia

Måste visa Roy!!!!!
Var jobbar din mamma, hon verkar bekant!

Svar: Hahaha.. ja gör det! Mamma är pensionär nu, men jobbade på lönekontoret på Försäkringskassan. Så du känner nog inte igen henne från hennes gamla jobb..
viibacken.blogg.se

2012-10-03 @ 12:57:10
URL: http://blogg.ostran.se/mamman/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0