Lite höstfix

Mina fina Mårbacka pelargoner har gett upp efter allt regn som kom under sommaren.
Nu är det dags för nytt och fräscht i blomlådorna på terassen. 
Efter Selmas babysim i söndags bar det av till Plantagen. Det kändes lite som att fler hade haft samma idé som jag, det var väldigt urplockat. Hittade inga vita ljung alls, som jag var ute efter.
Istället fanns det ljung i den traditionella rosa färgen. Det fanns kål i samma rosa färgen, så då slog jag till. Matchi,matchi.. ;-)
Köpte även en växt som var silvrig, lite rufsig och hängade. (med andra ord ingen aning vad den heter) 
Men som ni ser på bilden nedan så saknas den. Kålet och ljungen bredde ut sig mer än vad vi trodde de skulle göra. "Silverrufset" återfinns för tillfället på den lilla balkongen. Dock ingen bild.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0