Optikertips..

Sen Selma föddes, har jag börjat att se dåligt. Började med att jag inte kunde läsa riktigt på mobilen, jag fick hålla ifrån telefonen för att kunna se.
Nej, detta har inte med ålderssyn att göra!! Jag vägrar!! ;)
Bara så att jag helt enkelt börjat att se lite sämre. Hört av andra att det är ganska många som just efter barnafödsel fått sämre syn. Så det är de jag tillhör å ingenting annat. Men det börjar att bli mycket sämre, nu ser jag inte på barnmatsburkarna var det står. Jag håller på en armslängd bort, men ser ändå inte. Måste se väldigt kul ut när jag står där och kisar och försöker läsa vad det står på burk fan, i affären...

Så nu vill jag veta vart jag ska gå, vill ha snygga märkesglasögon, till mycket bra pris. Tips mottages tacksamt!!
Måste vara någorlunda centralt också.
Annars inga fler krav! ;)

Kommentarer
Postat av: Helen

Eftersom det inte är åldern, självklart inte :)
Kanske det påverkas av att du ammar? Kanske blir bättre sen...

Men lycka till, jag vet, det är inte lätt att hitta ett par snygga glasögon!!

2012-09-06 @ 07:28:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0