Trött, trött, trött.....

Sa jag trött??
Inte sovit många timmar inatt, Selma har åkt på en dunderförskylning, så hon rosslar, nyser och småhostar.
Hon sover en kort stund sen vaknar hon av att hon har så svårt att andas. Pluttan! 
Jag använder snorfrida, blir lite bättre en stund så hon somnar sen är det täppt igen. 
Jag köpte nässpray igår på apoteket. Det var från 7 månader, testade och det verkar funka lite iallfall.
Men nu har jag dunderångest för att jag gett henne spray från 7 månader när hon bara är 5 månader.. Så nu vågar jag inte ge mer. Vet inte riktigt vad jag tror ska hända men... Kanske hon blir grön eller något.. ;)
Nja vi får se om hon får mer eller inte.
 
Gått som en zombi hela dagen, stora svullna påsar under ögonen och känner mig allt annat än pigg och fräsch..
Kul med fredag, kom hem nu älskling till din trötta, osexiga, slutkörda småbarnssambo, så myser vi..
Jag kommer att somna efter ett glas vin...
 
Men det värsta är att jag och Selma hade date idag med världens bästa Sussie och Isabelle!!!
Vi skulle äta lunch, gå på stan, fixa present till Camilla & David, umgås, skvallra, skratta.. Som jag längtat!!
Så därför känns det ännu värre, tycker sååå synd om mig själv, fast mest om Selma som är sjuk!
Sussie och jag är arbetskompisar och har suttit brevid varandra sen 2008. Så vi har pratat, skrattat och mycket mer i många år nu! Så jag har ju världens Sussie abstinens....
Sussie fick sin söta dotter Isabelle bara 4 dagar efter att Selma kom till världen. Men vi har inte hunnit att träffas bara vi fyra än.
Vi såg hela familjerna när tjejerna var små, hemma hos Sussie och Robin. Det var Eurovionsfinalen, när bästa Loreen vann.
Och sen när jag fyllde år, så fatta hur länge sen det var! Miss u girl! :)


Nähe, nu är det dags att hämta det stora hjärtat från dagis.
Trevlig helg på er!!
 
 

Kommentarer
Postat av: Sussie

Å min fina vän. Som jag längtar efter dig med!! Hoppas söta Selma kryar på sig nu så vi kan ses i början av nästa vecka. Då blir det bebisgos, lunch och massa skvaller ;0) LÄNGTAR så!! Hälsa familjen, och ge Nellie och Selma en stor kram från mig. Ha en underbar helg, så syns vi ju snart!! Måste ju även säga att du har en väldigt fin blogg, och skriver så fint, jätteroligt och läsa om allt. Massa Kramar

2012-09-07 @ 17:47:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0