Vipshopping och Linas Matkasse

Igår vad jag inbjuden på Vipshopping av Lindex nya kollektion från Missoni. Jag och Sussie bestämdes oss för att gå dit. Conny mötte upp mig och barnen i Gallerian, och tog dom med till Max som var en liten liten muta, till Nellie för att hon överhuvudtaget kunde tänka sig att följa med in till stan. Istället för att sparkcykla med sin kompisar. Som hon för övrigt gör VARJE dag!! 
Men Lindex var nog inte beredda på den här anstorrmningen av shoppingsugna tjejer.. Jisses det var heeeeelt galet. En del betedde sig som galningar slog sig framåt. Men Sussie och jag kom in ganska bra så vi fick fina kläder till våra barn. Till Selma fick jag ganska mycket men bara en topp till Nellie, men också mössa och vantar. Hade en beställning från Anna, men jag lyckades bara få tag i samma som till Nellie, men det går nog hem där ändå! :)
En halsduk och en tunika/klänning till mig. 
Vi var duktig och fick i oss tre glas mousserande och lite goda snittar. Vi fick även en tidning Style by, ett armband och en ögonskugga från Lóreal.
Vi gick och tog ett glas efteråt och pratade ikapp oss lite om vad som hänt. Mysigt!
Några mycket trevliga timmar innan det var dags att sätta sig på cykeln för hemfärd.
 
 
Väl hemma möttes jag av en överlycklig Selma, hon var så glad att jag var hemma tittade på mig med så mycket kärlek och bara log. Sötaste lilltjejen min! Så då dög inte pappa längre utan hon skulle ligga i min famn och berätta allt som hänt sen jag gick. Hon låg där och pratade och pratade.. Sötis!
Mitt stora hjärta sov som en liten sötgris redan.
 
Vid 20.30 plingade det på dörren och där kom det ett bud med Linas Matkasse som vi ska testa i en vecka. Vi fick ett erbjudande med bra pris och en fruktpåse. 
Jag återkommer med recension efter denna veckan.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0